Tuesday, May 8, 2012

Meerwaarde Athena Online

In dit artikel wordt de meerwaarde van Athena Online beschreven, ten opzichte van onze concurrenten. Dit is voor ons bedrijf Megatec Internet Solutions een uiterst cruciaal punt, dat invloed heeft op de gehele bedrijfsvoering.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, onderscheiden wij ons niet door gratis software te verstrekken, te ondersteunen, te installeren en uit te breiden. Net als al onze concurrenten willen wij (mogelijk aan u) geld verdienen. Waar wij ons wel in onderscheiden is dat wij dit op een zo transparant mogelijke manier proberen te doen. Voor u moet het duidelijk zijn, wat u van ons krijgt tegen welke prijs.

Dit punt hangt samen met onze belangrijkste visie op onze software. Wij leveren een standaard product, waarin wij de wensen van onze klanten (en niet van onze leads of prospects) in verwerken. Wij proberen die wensen op een standaard manier in onze software te verwerken, zodat meerdere klanten hiervan kunnen profiteren. Een bijkomend voordeel is, dat het dan ook makkelijker wordt om uitbreidingen te bouwen op de bestaande applicaties/modules.

Met deze visie kan uw organisatie met onze software sneller veranderen, zodat u uw markt beter kunt bedienen. Onze software is faciliterend en niet leidend voor uw processen. Wilt u veel informatie bewaren en terugvinden over uw klanten en de afhandeling van hun verzoeken, dan kan dat. U kunt ook het hoognodige vastleggen, of simpelweg snel facturen en/of offertes opstellen, om snel te communiceren. Hoe meer u vastlegt, hoe efficiënter, effectiever en sneller sommige onderdelen werken.

Wat heeft dit dan te betekenen voor uw klanten, wanneer u met onze software werkt? Heel simpel vandaag vraagt uw klant direct om uw producten of service. Morgen wilt hij geadviseerd worden. Overmorgen wilt hij geholpen worden. En volgende week wilt hij geen omkijk meer hebben aan uw product. Dit zijn 4 totaal verschillende manieren van werken.

Hoe wordt Athena Online in uw organisatie weggezet? Wij streven er naar om u en/of uw medewerkers te begeleiden onze software te gaan gebruiken. Dit is naar aanleiding van onze inschatting hoe uw processen verlopen. Later kan dit altijd worden bijgestuurd, maar we hebben liever een goede start. Tevens wordt er besproken welke modules/onderdelen uw organisatie nog meer vereist, om u nog beter op weg te helpen. Samenwerking is de sleutel in deze opzet om te komen tot een goed resultaat.

Wat bent u kwijt? U bent in het begin vooral tijd kwijt om te komen tot de beste oplossing voor uw bedrijf. Dit gebeurd samen met ons, waarbij wij ondersteuning, begeleiding, installatie en configuratie van uw Athena Online profiel verzorgen. Tevens bent u geld kwijt aan het gebruiken van onze software. Op onze producten pagina kunt u verder lezen over de verschillende modules die we reeds geheel of gedeeltelijk ondersteunen. Bent u op zoek naar wat het kost? Dan kunt u rekenen op een maandbedrag tussen de € 100,- en € 200,- en voor de inrichting en configuratie éénmalig tussen de € 499,- en € 1999,- (Dit is volledig afhankelijk van de modules die gekozen worden en de aanvullende wensen die worden aangedragen)

No comments:

Post a Comment